Monday, September 26, 2016

Forex Weeklikse Kaarte

Forex weeklikse grafiek handel, virtuele spel aandelemark. 22-Nov-2015 14:55 Ek handel eers die 4 uur grafiek, maar onlangs het ek belangstel in die handel die weeklikse grafiek is. Nagaan van die kaarte 'n paar keer 'n week grootliks 'n beroep op my, ek is. Handel weeklikse forex kaarte Na die tendens is vasgestel op die weeklikse grafiek, handelaars kan. hulself tot die nommer een fout wat Forex Traders te maak. Goed om 'n ervare handelaar soos jouself op hierdie forum het. As jy sê dat jy handel op weeklikse kaarte, doen jy daagliks of ander tyd rame gebruik om jou inskrywing / afrit tot tyd. Forex weeklikse grafiek beurs: Hey Almal, Timon Weller hier uit Ek wou 'n baie eenvoudige handel stelsel of strategie te deel. So eenvoudig dat daar min om te verduidelik of. Ek het $ 10,144.82 in 30 Minute! Watch my video oor hoe ek dit gedoen het Dit is 'n voorbeeld van die ontleding Ek bied aan lede van my forex mentor pro groep voor die markte oop. Ek wys hoe, hoekom en wat forex pare ek virtuele spel aandelemark: Gratis Workshop - plekke naby jou. Leer hoe om handel te dryf soos 'n pro! Forex op weeklikse kaarte is een van my gunsteling maniere om ambagte te maak. Baie forex stelsels aan te moedig handel op 5 en 15 minute kaarte wat opwindend kan wees, maar as. Dag Trading Verse Trading daaglikse en weeklikse Charts Sommige handelaars het verskillende idees oor wat die dag handel Forex is. Ek kwalifiseer dag handel as niks minder as 'n daaglikse skedule handel. As jy handel dryf 4 uur kaarte, 1 uur kaarte, 15 min kaarte of meer, dan is jy dag handel. Ek is 'n dag handelaar meeste van die tyd, maar ek kan, en doen handel langer tydperke. Die set-ups wat ek gebruik is beter geskik vir die dag handel, maar baie goed werk op die langer tydperke. Die grootste voordeel van die handel langer tydperke, daaglikse en weeklikse kaarte is tyd. Jy kan 'n uur of so elke dag spandeer ontleding van die kaarte en die opstel van jou ambagte in advance. Hierdie styl van handel is baie goed as jy in voltydse indiensneming, of het ander sakeverpligtinge, of jy wil net meer tyd om jou lewe te geniet. Dag handel vereis dat jy by die rekenaar vir die grootste deel van die dag, op soek na handelsgeleenthede en set-ups. Dag handel is meer opwindende, maar kan ook meer stresvol wees. Hoe jy besluit om handel is heeltemal aan jou en elke styl kan ook lonend wees. Dit kom as 'n skok vir sommige mense, maar die kaarte werk op dieselfde manier in elke tyd van die 1 min grafiek reg tot die maandelikse grafiek. Sommige handel strategieë werk slegs op sekere tydgleuwe, maar 'n goeie handel strategie moet ewe goed werk op enige tyd raam. Die kleiner tydsraamwerke is meer wisselvallig en set-ups kan minder betroubaar wees. Jy is ook meer geneig om te stop uit 'n bedryf as 'n prys sensitiewe nuus kom uit, maar jou punte is strenger op die kleiner tydsraamwerke, sodat jy beskerm in 'n mate. Ek persoonlik hoef te handel enigiets minder as die 15 minute grafiek. Ek soms gebruik die 5 min grafiek om 'n handelsmerk te bestuur, of om 'n beter toegang van 'n bedryf te kry, maar so ver as opstelling gaan sy meer waarskynlik dat ek sal handel 15 minute, tot 4 uur tyd rame. Ek hou daarvan om handel te dryf alledaagse en as jy handel dryf hoe langer tydskale soms moet jy wag vir 'n paar dae soms 'n week of so voor jy kry 'n goeie opstel. Ek geniet die handel baie, en as ek moes wag vir 'n week vir 'n ambag sou dit my ry gek, maar elkeen na hul eie. As jy nuut is tot die verhandeling is jy om te besluit watter tipe handelaar wat jy wil wees. Het jy die tyd wat nodig is om te sit in die voorkant van die rekenaar en dag handel, of het jy verkies om 'n paar ambagte per week neem en het meer vrye tyd? Jy kan beide doen natuurlik. Ek leer mense om enige tyd handel so dit maak geen verskil aan my watter soort handelaar wat jy wil wees, kan ek jou nie leer of. Vir meer inligting oor my Forex opleiding en mentorskap program kliek op die skakel.


No comments:

Post a Comment