Saturday, September 24, 2016

Futures Trading Resultate

Futures Trading Resultate / Emini handel strategieë Sjoe! Wat 'n dag wat ons vandag het! Ek is bly die Fed vergadering is verby! Dit was 'n baie rare dag vir my gesê dat 8220; didnt8221; moet gebeur. Siek verduidelik in 'n oomblik. Eerste soos ons almal weet die FED sny pryse met 25 basispunte. Die mark het gereageer, en prys aksie afgegaan, op, af en weer. Die Dow toegemaak 137,54. Die SP 500 gesluit sowat 18 punte hoër. Moving on8230; In my Futures Dag Trading Kursus. Ek leer die belangrikheid van die handel die pre-mark ure. Gewoonlik ongeveer 8 08:15 is my begintyd. My metodes werk baie goed in die pre-mark ure, veral wanneer ons ekonomiese verslae uit. Natuurlik vandag het ons 3 verslae uit. My metodes geproduseer 3 pre mark wenners in totaal 1,25 punte (handel my konserwatiewe metode). By the way, handel ek baie konserwatief Natuurlik my dag Trading Kursus waarborg jou sal 1 punt per dag maak. handel die SP 500 Eminis. My metodes het dit gedoen in die pre-mark vandag. So iemand handel my metodes moes gedoen handel vir die dag rondom 09:00. Lank voor die mark ooit oopgemaak. Natuurlik het ek al 3 van hulle ambagte en het al die wenners. Perfect Day? Nie heeltemaal nie: Ek het gekies om handel na die oop hou! Ek het 'n mooi groot fout wat my kos sowat 1 punt en ek het ook 'n paar 8220; legitimate8221; stop outs. Gelukkig vir myself en ander Merk Handelaars, ons metodes is baie vergewensgesind en ek was in staat om nog voor uit te kom oor 2 punte ná commish. Die funny ding is (en ek sweer dit is waar) Ek het 13 ambagte en my netto wins was 13 bosluise. Het ek noem vandag Halloween. Trick or treat. Sjoe. Ek is nie bygelowig nie, maar dit was kinda vreemde. Dit reminided my ook om my eie reëls te volg. Ek moet hier deur 09:00 gewees outta met 3 te wen ambagte bespreek. In beide gevalle, hier is die (lang) lys van my ambagte. PRE-MARK: Handel 1: + 1 Minimum Handel 2: + 2 Bosluise Handel 3: + 2 Bosluise Na afloop van die klok: Handel 4: +1 Merk (sien video, lede!) Handel 5: 5 Bosluise Handel 6: 6 Bosluise Handel 7: + 3 Bosluise Handel 8: 4 Bosluise Handel 9: + 5 Bosluise Handel 10 + 3 Bosluise Handel 11 + 3 Bosluise Handel 12 + 4 Bosluise Handel 13 + 4 Bosluise Net Totaal 13 Bosluise 3,25 punte na commish was ek sowat 2 punte. Ek moes 'n onderbreking in die laatoggend neem. Deel was laag en ek wou wag tot na die vergadering Fed. Ek was ook 'n bietjie vererger met myself, sodat ek nodig het die onderbreking. Aan die einde van die dag het ek my daaglikse inkomste te maak. Dis wat my metodes is alles oor. handel vir 'n daaglikse salaris! Ek het wel 2 punte wins vandag, wat is 'n bietjie meer as wat ek gewoonlik streef. Na my 12de handel, wasnt ek presies seker wat my kommissie wetsontwerp was so ek het die 13de handel om seker te maak ek was in die groen. My persoonlike doel is om vroeë handel, en vroeg gedoen word. Vandag was nie anders as enige ander dag, behalwe dat ek breek my eie reël en verhandel nadat ek my daaglikse wins doel! Dit uitgewerk becuase die metodes is baie akkuraat, presiese, en baie vergewe. Die punt wat ek maak is dat jy die hele dag kan handel met my metodes, maar ek dont verkies om. As een 1 punt per dag wins kan maak, vir my jou doen baie goed. Hou dit in gedagte. Ook, ek het (amper) verdubbel my inkomste vandag maar dit het die hele dag lank. Ek wil hier duidelik wees: Ek is nie teen handel die hele dag lank. Die Merk Trader metodes te lewer! Ons het 20 + setups 'n dag, maar ek hou van die maak van 'n vinnige punt en ophou om die dag. Maar as ek 'n verlies te neem Ek moet verbind tot die handel heeldag! Nog 'n rede waarom ek graag die pre-mark is as ek dit doen vang 'n paar verloor ambagte, Ek het die hele dag lank om vorentoe te kom! Alhoewel, ek het gewoonlik nie die hele dag nodig het! Ok. dis dit vir nou. Geniet die aand almal! Happy Halloween! Wees veilig daar buite vanaand! goeie Trading


No comments:

Post a Comment