Tuesday, October 4, 2016

Forex Strategie # 14 ( Stogastiese Ema - Kruis )

Forex strategie # 14 (Stogastiese + EMA kruis) Deur Gebruiker op 10 Oktober 2008 - 06:04. Geskep deur Arsalan Ek het 'n nuwe strategie ontwikkel en dit is gebaseer op stogastiese en eksponensiële bewegende gemiddelde. Alhoewel dit is baie eenvoudig, maar dit is baie effektief vir 'n kort termyn handel. Die strategie is soos volg: Tydraamwerk - Daily. Aanwysers - Stogastiese (5,3) 2 Dae eksponensiële bewegende gemiddelde. 4 Dae eksponensiële bewegende gemiddelde. Koop Opstel - Stogastiese (5,3) moet wees onder 50. Koop toe 2 Dae EMO kruisies 4 Dae EMO uit nadeel onderstebo. Kort Sell Opstel - Stogastiese (5,3) moet wees bo 50. Kort verkoop wanneer 2 Dae EMO kruisies 4 Dae EMO uit onderstebo om negatiewe kant. Stop verlies - Onder lae van die Entry dag, maar dit behoort nie meer as 3% van jou inskrywing prys dit is my manier van die gebruik van stop verlies, maar jy kan stop verlies te gebruik soos per jou risiko-aptyt, maar probeer om Risk handhaaf: Beloning verhouding ten minste 1: 3.That is as jou doel is 15 jou stop verlies moet nie meer as 5. 2 Dae en 4 Dae EMAS crossover bied vroeë toetrede tot die tendens en stogastiese help om uit te filtreer valse seine. Ek het my bes probeer om hierdie so eenvoudig soos ek kan hou en ek hoop dat almal sal graag hierdie strategie.


No comments:

Post a Comment