Thursday, October 13, 2016

Nifty Yster Condors Strategie En Aanpassings Met Live Voorbeeld

Nifty Yster Condors Strategie en aanpassings met Live Voorbeeld deur Dilip Shaw op 11 Julie 2013 Yster CONDORS is my gunsteling strategie om nifty opsies handel maand na maand. Wel, as jy wil die wen persentasie weet - sy naby aan 70%. Maar whats meer belangrik is hoe om die 30% verliese te hanteer. As jy bereid is om minder wins te neem, kan jy ook handel yster CONDORS met 90% wen waarskynlikheid - en dit is die beste strategie vir beginners. Eerste ding wat eerste - Wat is 'n Yster Condor? 'N yster Condor is 'n handelsmerk van twee krediet versprei - een op 'n koopopsie en een op die verkoopopsie - verkoop op enige onderliggende vir dieselfde maand. Sedert ek altyd handel oor nifty, nou af sal al my voorbeelde sal beperk word tot nifty net. As jy nie weet wat krediet versprei is, sal hierdie artikel jou help om te weet van krediet versprei. Lees die eerste en kom dan terug hier. In kort in krediet versprei, is een naby opsie verkoop en die verdere OTM opsie gekoop versekering. Sedert die verkoop opsie het meer punte, is 'n krediet gedoen om jou rekening. Jy eintlik koop die opsie OTM van die geld wat jy kry deur die verkoop van die nabye opsie. Dit is waarom die aantal verkoop opsies gelyk aan die koop opsies moet wees. Nou wat as jy dink in hierdie maand nifty sal nie sluit as 6000 en nie val onder 5500? jy kan 'n yster Condor verkoop vir daardie maand. Jy kan 'n krediet verspreiding verkoop op 6000 oproep deur die verkoop van 6000 bel en die aankoop van óf 6100 bel of 6200 oproep volgens jou risiko kapasiteit. Net so kan jy verkoop 'n 5500 sit en koop 5400 of 5300 gestel is, as per jou risiko. Onthou hoe meer gaping gee tussen die verkoop en die koop opsies - die meer geld wat jy maak, maar meer riskant jou yster Condor word. Geregverdig, is dit nie? Hoe om dit te doen? Ok laat my toe om 'n lewendige voorbeeld van een van my ambagte: Dit handel is gedoen in die maand van Mei 2013. My mening was dat nifty nie sal gaan as 6000 en nie gaan onder 5700 in die Mei 2013-reeks. So ek verkoop 'n yster Condor vir laat dink vier baie (Ek handel meer baie, maar dit is om te vereenvoudig). Hier is die besonderhede: 1. Koop 6100 koopopsie: 31,70 * 100 (2 baie) = -3.170 (debietorder) 2. Verkoop 6000 koopopsie: 65,90 * 100 (2 baie) = 6590 (krediet) 3. Koop 5600 verkoopopsie: 12,75 * 100 (2 baie) = -1.275 (debietorder) 4. Verkoop 5700 verkoopopsie: 23,45 * 100 (2 baie) = 2345 (krediet) Hier is die wins en verlies grafiek van 'n Yster Condor: Jy kan sien in die grafiek wat wins en verlies word beperk in Yster Condor. Maar die risiko in die Yster Condor is meer as die beloning wat jy kry. Maar Yster Condors is winsgewend meeste van die tyd. Die res van die tyd die risiko moet aggressief te bestuur. As jy my kursus sal ek jou vertel presies hoe ek bestuur die risiko veel beter as hoe die meeste handelaars te bestuur. Ek het eintlik neem 'n handelsmerk wat suksesvolle 95% van die kere na my Yster Condor treffers van 'n stop verlies. Dit verseker Ek kom terug verliese in die Yster Condor handel plus ek uiteindelik die maak van 'n klein wins, want ek verdubbel die lot in die tweede strategie. Ok, laat kom terug na die strategie Ek is bespreek in hierdie artikel. Net Krediet in my rekening: 6590 + 2345-3170-1275 = Rs. 4490,00 Nou kan bereken die ROI as ek wen. Vir 6000 bel en 5700 beklee vereis opsie verkoop belegging: 15000 * 4 (baie) = 60000,00 Vir opsies gekoop = 3170 + 1275 = 4445,00 So 60000,00 + 4445,00 = 64,445.00 dit is ongeveer kontant opgesluit in my rekening vir die handel vir marge geld. As al die opsies verval waardeloos Ek hou 4490. ROI: (4490/64450) * 100 = 6,96% in 30 dae - nie sleg nie! Nou kan bereken die verliese: As Nifty verstryk aan 6100: -3170-3410-1275 + 2345 = -5510 As Nifty verstryk aan 6200: 6830-13410-1275 + 2345 = -5510 As Nifty verstryk op 6300: 16830-23410-1275 + 2345 = -5510 As Nifty verstryk aan 5600: -3170 + 6590-1275-7655 = -5510 As Nifty verstryk aan 5500: -3.170 + 6590 + 8725-17655 = -5.510 Verlies ROI = (5510/64450) * 100 = 8,54% Dit beteken my maksimum verlies in die handel is 5510 waar nifty sluit en maksimum wins is 4490 as dit sluit tussen 6000 en 5700. Is wat sin maak? Ja dit doen as ek waag 8,54% van my kapitaal om 6.96% maak in 30 dae. Nou sal hierdie bespreking selfs interessante kry. Wat gebeur as my mening gaan vir 'n loot en nifty begin beweeg in een rigting en my werklike vrese bewaarheid? Wel dit het en dit is die rede waarom ek het dit maande voorbeeld. A verloor een en nie 'n maklike oorwinning. Sodra sit die handel op 26-April-2013 - nifty begin styg - 'n ergste scenario. Nifty was reeds in 'n bullopie sedert 9-April-2013 van aanraking van 'n laagtepunt van 5487. Dit bereik byna 5900 toe ek op die handel. Ek het gedink dit sal nie enige verdere verhoog of begin binnekort. Soos jy kan sien het ek meer premies van my oproepe as my wan. Wanneer nifty of enige voorraad die stelsel is besig om maak die oproepe duurder en vice vers. Dit het my deel gedoen om 'n nog veld te maak vir kopers en verkopers. As die verkopers nie kry 'n goeie premie vir die verkoop van opsies hoekom sou hulle verkoop in die eerste plek? Lang storie kort - my kort gesprek was in die moeilikheid en ek het om aan te pas of uit of verskans my posisie is om seker te maak ek ten minste nie 'n baie op my handel te verloor. Hoe om 'n yster Condor pas? Ons sal later kom wat ek gedoen het nie, maar laat eers bespreek wat jy kan doen wanneer jou yster Condor is in gevaar: 1. Die mees algemene opsie gedoen deur handelaars - roll die Condor een stap as die onderliggende opgaan - of afrol as sy ondergang toe. In my geval sou ek die 6000/6100 been te sluit en te verkoop / die 6100/6200 oproepe te koop. Afhangende van winste moet ek ook my wan sluit en laat hulle op 'n posisie is om meer geld te maak. Maar let daarop dat hierdie vroeg as anders sal dit duur te kry om die Condor sluit gedoen moet word. Idee is om minder te verloor en meer. 2. Maak die verloorkant been in 'n klein verlies (in my geval die verkoop oproep) en laat die ander been verval waardeloos. Let daarop dat die koop oproepe in 'n bietjie geld sal bring en verreken die verliese. Sodat ek nie verloor 5510 - my maksimum verlies. Ek verloor baie minder. In werklikheid as jou verliese is minder as wat jy kan maak van die been wat waardeloos jy geld maak en dit nie te verloor verstryk. Hoewel jou ROI sal minder wees. Die probleem met hierdie strategie is egter dat dit wat as handige neus terug duik in die teenoorgestelde rigting nadat jy die verloorkant been te sluit? 3. Neem 'n klein verlies voor dit affekteer. Maak die Condor voordat jy probleme ruik. Jy kan weer op die Condor sit en kry jou geld terug. 4. Koop meer OTM oproepe of sit afhangende van watter been is in die moeilikheid. Maar dieselfde probleem bestaan ​​hier - wat as handige begin op pad suide toe? Soos jy kan sien al die bogenoemde drie aanpassings aan yster CONDORS kom met hul eie risiko. Maar een ding is duidelik - moet jy aksie neem voordat jy begin verloor 'n klomp geld. Selfs al weet jy jou maksimum risiko, maar hoekom wag as jy dieselfde geld in daardie maand kan herstel en nie sal verloor nie? As jy eintlik niks verloor in die sin dat 30% van die tye wanneer 'n yster Condor is in die moeilikheid - sal jy sien dat in 'n jaar van jou beleggings in ongeveer 30-50% gekoop het. En dit is baie goed. Nou wil jy weet wat ek gedoen het? Ek maak my oproep been vir 'n klein verlies van ongeveer 1000 en verkoop 6300/6400 Junie koopopsie. Tegnies is dit nie 'n yster Condor as ek verskuif na volgende maand, maar sy is al skoon geword in die spel as ek doen wat my sal geld maak. Die put kinders verstryk waardeloos Mei en ek het gewag op nifty om af te gaan. Dit het ek toe die Junie krediet verspreiding by 'n goeie wins te maak. Nifty begin om af te gaan na die bereiking van 6146. My winste eintlik oorskry my maksimum wins, maar dit het 'n bietjie meer tyd en geduld. Ja geduld is belangrik in enige bedryf. Niks gebeur in 'n dag of selfs twee. Jy moet geduld hê, terwyl die handel. Uiteindelik sal die oorwinning kom. Soos jy kan sien yster CONDORS kan winsgewend selfs as jou oog verkeerd is nie. En omdat een been is gewaarborg om geld te maak. sal waardeloos verval - jy kan 'n paar strategie gebruik om seker te maak jy kom uit die wenner van die ander been. Maar sy makliker gesê as gedaan. Wat gebeur as nifty bekruip sou gehou? My verliese sou veel meer as my maksimum verlies gewees het. Nog 'n ding wat jy in gedagte moet hou wanneer die handel yster CONDORS is dat jy so ver diep OTM as moontlik moet gaan as dit sin maak. Die verdere jy gaan, is die waarskynlikheid van wining meer. Dit hang af van hoe ervaar jy is. A 700 punte wye yster Condor sal 'n waarskynlikheid 80-90% hê. Nog 'n punt: Iewers wisselvalligheid sal daal nadat jy 'n yster Condor het verhandel - en jy sal wees in 'n goeie wins in 'n paar dae. In daardie geval nie wag tot verstryking - net die boeke van jou winste. Wat is verkeerd in die maak van 2% in 10 dae? Jy kan die res maak in die oorblywende dae. Hierdie klein winste sal voeg tot groot winste in 'n jaar.


No comments:

Post a Comment